Presiden Pun Seperti Laki - Laki Lain



Hahaha ada - ada saja ulah presiden yang satu ini. Presiden Amerika yang satu ini tak ada bedanya dengan laki-laki lain. Ternyata Barrack Obama ahahahaha..memang best gambar ini..
Jika anda seorang lelaki pasti tak boleh lari melihat kecantikan dan seksi seorag perempuan...kekekekeke.
Jika anda mempunyai teman lelaki atau suami kalau terdapat seorang perempuan paling cantik lalu depan mereka tapi dia orang buat bodoh jehh...
Hemmm....memang bohong orang itu...betulllll!!!!

Aku pasti akan pandang dan sebagai ayat cover aku akan kata:
 "Apa semua perempuan yang seksi-seksi, tak tahu malu betul" sambil memandang perempuan tersebut.. wkwwkwkwk
Ada juga digunakan mengikut situasi.
But my wife is understanding, aku awal-awal dah kata aku tak mahu jadi hipokrit..this me!!!
So , declare awal-awal...
So sekarang aku boleh pandang wanita cantik tapi sekali imbas saja, kalau lama-lama kemana-mana istri pun mesti angin!!!

Share this

Jika ada artikel yang bermasalah laporkan kepada kami lewat komentar dibawah ini.
Blog Ini DOFOLLOW silahkan berikan komentar sesuai artikel. komentar yang ngaco / spam akan di hapus.

Terima Kasih.